Cumartesi, Ekim 16, 2010

UZUN ZAMAN OLDU...




En son 2 sene önce yazmışım günlüğüme. Google sitelerine erişim yasaklanınca keyfim kaçtı ve günlüğümü çok fazla güncellemedim. Bir de çok yoğun bir koşuşturma içindeydim, sonunda tekrar yazabilme imkanı buldum.

2 yıllık dönemde önemli olaylar yaşadım. İstanbul'da askerlik hizmetimi tamamladım. Bu benim mesleki anlamda da ciddi olarak rahatlamama yol açacak.

İşte bu yoğun dönemde de yazmaya çok fırsat bulamadım. 2010 Eylül ayında askerlik bitti ve çok özlediğim şirketime döndüm, işlerimin başına geçtim.

Garip'i ve Vosvos'u soranlar için de, ikisi de hala benimle. Önümüzdeki günlerde yazılarımda onlar da olacak zaten.

Görüşmek üzere...

Bora YÜRET
16 Ekim 2010, Ankara

1 yorum:

İlker BAY dedi ki...

Bora Hocam, hoşgeldin, İnşallah her şey çok güzel olur. Takipteyim :)