Salı, Eylül 25, 2007

DİZİM, DİZİM, DİZİM AĞRIYOR...

Hayatımın hiçbir döneminde seyahat ederken zorlanmamıştım. Ama son zamanlarda oturur oturmaz sağ dizimde hafif bir ağrı başlıyor. Bir süre sonra da sanki kopartacakmış gibi bütün dizimi kaplıyor. Otobüste uyuyakaldığımda büyük acılarla uyanıp dizimi kıvırma egzersizleri yapmak zorunda kalıyorum. Arabayla seyahat ederken bile maksimum 1 saat araba kullanabiliyorum, durup arabadan inip dizimi kıvırma ve düzeltme egzersizleri yapmak zorunda kalıyorum yoksa ağrı dayanılmaz oluyor. Doktora gitmem gerektiğini biliyorum ama o kadar çok yere seyahat etmek zorundayım ve iş programım o kadar yoğun ki, dinlenmek veya operasyon geçirmek zorunda kalıp bu seyahatleri yapamamaktan korktuğum için şimdilik doktora da gitmiyorum.

Şimdilik acıya katlanabiliyorum, ama arka tarafta da müdahelenin gecikmesinden doğabilecek önemli bir rahatsızlık olmasından çekiniyorum. Dizimin bana sadece 1 ay daha müsade etmesi gerekiyor. Yoğun programımı atlattıktan sonra o da, ben de rahatlayacağız.

Önce sağlık diye boşuna dememişler. Dizim yüzünden ilk defa seyahat etmeye, otobüse binmeye korkuyorum.

Bora YÜRET
25 Eylül 2007, İstanbul