Cumartesi, Aralık 16, 2006

15 Sene Sonra Zonguldak...

Geçtiğimiz haftasonu 15 sene aradan sonra tekrar Zonguldak'a gitme fırsatı buldum. 9 ve 14 yaşlarım arasında babamın görevi dolayısıyla Zonguldak'ın Hisarönü(Filyos) kasabasında oturmuştuk. Eski komşularımızı ve sokak sokak bildiğim Hisarönü'nü görmek çok güzeldi. Küçük yerlerde komşuluk büyük şehirlerde olduğu gibi değil, daha sıcak. Hisarönü'nde 5 sene oturduk, ama ben 15 sene sonra bile bütün komşularımızı isimleriyle hatırladım, birlikte oturduk, kahvaltı ettik, çay içtik. Çayyolu'nda 2 yıldır oturuyoruz ama komşular adımızı bile bilmez. Beni Daisy'nin(köpeğim) babası diye tanıyorlar :)

Ankara Zonguldak arası 3 saat sürüyor. Büyük şehir hayatından sıkıldığınızda Zonguldak ve Hisarönü iyi bir alternatif olabilir. Hisarönü'nde deniz ve orman iç içe, klasik Karadeniz kasabası.

Aşağıdaki resmi de Devrek'den geçerken yolun kenarında sevimli sevimli yürürken farkettiğimiz yavru köpekle çektirdim. Kuyruğu metronom gibi, sürekli hızlı hızlı sallanıyor :)




Neden bu kadar bekledik bilmiyorum ama bundan sonra Hisarönü'ne sık sık gidip geleceğim. Seyahat edip farklı yerler görmek, büyük şehirlerin alışveriş merkezlerinde hep aynı mağazaların vitrinlerini seyretmekten daha eğlenceli.

Görüşmek üzere,

Bora YÜRET
16 Aralık 2006, Ankara